wat kan ik allemaal op een dans site zetten ?

ik ben een website aan het maken over allerlij verschillende dansen ik heb wel wat ideetjes om er op te zetten maar ik dacht, misschien weten jullie wat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je kan een agenda maken, met daarin data van dansevenementen, show's en wedstrijden.
Vervolgens als het bijna zo ver is, nog even reclame uitlichten over een "komend" evenement.

Linkjes plaatsen die verband houden met die wedstrijden enzv.

Nieuwtjes plaatsen uit de danswereld, dit kan je ook per danssoort doen, het is maar net hoe uitgebreid je het wilt hebben.

Filmpjes plaatsen van bijvoorbeeld wedstrijden. Misschien kan je zelfs intervieuwtjes doen met dansers in je omgeving en dat op de site plaatsen.

En leuke muziek natuurlijk.

Veel succes, leuk idee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een muziekje bij elke dansstijl. Het moet natuurlijk wel erbij passen dus bij ballet klassieke muziek en geen hard-rock. Misschien kun je dan zelf(als je het kan en leuk vind) er een move bij laten zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kijkt hier naar de lijst van dansstijlen:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_dansstijlen

Van iedere stijl zoek je zo veel mogelijk informatie.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Latijns-Amerikaanse_dans

Je zoekt dansfilms, dansmuziek, beroemde dansers en danseressen.
Beroemde en minder beroemde danstheaters over de hele wereld.
Je maakt een link naar allerlei websites over dansen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ballet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij elke dansstyle een voorbeeld van hoe je kan dansen.