elke keer wanneer ik google aanklik gaat deze terug naar de laatst afgesloten pagina

dit wil zeggen dat ik bijvoorbeeld www.marktplaats.nl bezocht heb en ik klik het weg en bij het opnieuw openen van internet krijg ik marktplaats en geen google standaard pagina

Toegevoegd na 1 minuut:
hoe kan ik er voor zorgen dat het niet meer gebeurt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

U kunt zoals eerder aangeraden, controleren of de juiste startpagina is ingesteld. Dit doet u via Extra-> Internet Opties-> Tabblad Algemeen.

Mocht dit het probleem niet verhelpen, dan kan het zijn dat bij het sluiten van Internet Explorer iets verkeerd gaat. In dit geval kunt u als eerste controleren of er iets mis is met de instellingen van Internet Explorer. U kunt de instellingen van Internet Explorer herstellen naar de standaard waarden. Uw favorieten zullen hiermee niet verloren gaan, maar alle andere instellingen zullen weer teruggezet worden naar standaard waarden. Eventuele toolbars/addons zullen verwijderd worden.

Middels een Microsoft Fixit kunt u een hulpmiddel downloaden welke u helpt met het herstellen van de instellingen van Internet Explorer. De Fixit is te downloaden vanaf de volgende Microsoft Pagina:

http://support.microsoft.com/kb/923737/nl

Na het herstellen van de instellingen kunt u eventueel uw browser optimaliseren met behulp van de MATS tool voor Internet Explorer. De MATS tool is te downloaden vanaf de volgende Microsoft Pagina:

http://support.microsoft.com/mats/ie_performance_and_safety/nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

bij instellingen
en dan google als standaard startpagina opgeven