Waarom krijg ik in google chrome als ik iets wil opzoeken in de adresbalk resultaten van questresult te zien?

Als ik iets intyp, wordt er normaal gesproken meteen gezocht naar wat ik zoek, maar nu gaat hij naar questresult.com . Bij mijn opties staat alles ingesteld op google.

Normaal als ik wat typ in de adresbalk gaat hij meteen naar google en dan de resultaten, maar nu meteen naar questresult.com! Hoe kan dit? Wat moet ik veranderen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je hebt waarschijnlijk (per ongeluk) een add on geinstalleerd en dat zorgt ervoor dat je zoekresultaten veranderd zijn! Toegevoegd na 2 minuten: Om het te veranderen kun je naar aanpassen en beheren (moersleutel naast je adresbalk). Dan opties klikken, en dan startpagina en zoekmachine veranderen;) ik hoop dat het zo lukt! Toegevoegd na 2 minuten: Om het te veranderen kun je naar aanpassen en beheren (moersleutel naast je adresbalk). Dan opties klikken, en dan startpagina en zoekmachine veranderen;) ik hoop dat het zo lukt!

Volgens mij heeft U de add-on ingeschakeld met de naam Autopager . Op de volgende pagina kun je die ongedaan maken c.q. uitschakelen ,door op deze toevoeging te clicken. Het is vrij eenvoudig te vinden. chrome://extensions/ (als u dit in de url-balk plakt moet het lukken ) Groet:Zoekertje

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100