is er een andere site waar je kan "twitteren" dan twitter.com ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom als ik vragen mag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat twitter raar doet vandaag op mijn laptop en ik wil toch kunnen tweeten en tweets kunnen lezen.

Antwoorden (2)

Met allerlei aplicaties zoals Tweetdeck en Twitterific kun je twitteren zonder de site te bezoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op hootsuite.com: een mooi online-programma om te twitteren (wel eerst een account aanmaken; zo geberurt).

Toegevoegd na 18 seconden:
*gebeurt