Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (3)

Ik open altijd internet en zoek hem daar op vind ik makkelijker en betrouwbaarder
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met powerpoint is het niet mogelijk om een filmpje van youtube te embedden. Powerpoint ondersteunt geen flash ook.

Als je het filmpje kan downloaden van youtube kan je deze omzetten naar een ander formaat (bijvoorbeeld MPEG) dat wel in Powerpoint ingevoegd kan worden.

Een andere optie is het installeren van een plugin, bijvoorbeeld van LiveWeb. Je krijgt dan een extra mogelijkheid om een webpagina in te voegen. Dat kan ook de link zijn naar het filmpje.

Tijdens het afspelen heb je wel een internetverbinding nodig.

Toegevoegd na 5 minuten:
Kurt Wouters geeft op PC helpforum ook een mogelijkheid, die volgens mij in ieder geval in PowerpOint 2010 niet werkt. Misschien in eerder versies wel.

De tekst mag niet gekopieerd worden, dus zie de bronlink.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De makkelijkste manier op een Youtube filmpje in een powerpoint presentatie te zetten is door een plugin te gebruiken, bijvoorbeeld deze:
http://skp.mvps.org/youtube.htm

Dit installeer je, en dan staat er een extra knop in powerpoint. Met deze knop kun je in een paar klikken een filmpje toevoegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding