Kan ik gewoon met een HTC Desire Z internetten met een Internet voor Blackberry abonnement? Internet is toch gewoon Internet. Wat is het verschil?

Abonnement verlengd met de intentie om een Blackberry toestel erbij te hebben. Abonnement komt met Internet voor Blackberry. Als ik mijn HTC wilt blijven gebruiken gaat dat via mijn SIMkaart met het internet abonnement voor Blackberry. Naar mijn weten is internet gewoon internet. Is er dan echt Onmogelijk om met mijn HTC te internetten of wordt dit buiten mijn bundel afgerekend? En zijn er dingen anders om met een HTC op Blackberry Internet te surfen enz. PS: mijn provider is Hi heb nog 8 dagen bedenktijd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Niets is onmogelijk. Maar met je htc surfen via je bb abbo gaat niet werken.
Je provider zal het zien als internet zonder abbo je betaalt dus per mb.
Gewoon je internet abbo omzetten, mag geen probleem zijn.
Wel kun je met htc op het wifi op werk of thuis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jazeker is dat mogelijk ! Als je van één van de 2 mobieltjes als router wilt laten fungeren. Kijk anders eens op de volgende website,waar je het pakket,die je er voor nodig hebt ,kunt bestellen + duidelijke uitleg er bij ( Engels)

http://global.wmwifirouter.com/consumer/

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb mijn naam eer aangedaan en tevens een GRATIS oplossing gevonden. Nederlandstalig + Gratis software !

http://nl.softonic.com/s/mobiele-telefoon-als-router:mobiel