geldt dat op maat knippen voor alle sim kaarten,ik heb t-mobile met onbeperkt internet op m'n HTC legend

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik heb bij de winkel gewoon gratis n kleine sim gekregen toen ik vertelde dat ik met mijn huidige Abbo op n iPhone wilde gaan bellen. Je kunt m ook bij de klantenservice bestellen dan sturen ze m op en betaal je alleen verzendkosten. Zit gewoon in n enveloppe dus veel kost dat niet. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb idd 'n micro simkaart gratis gekregen
bij T-Mobile,bedankt voor de goede tip.
mvg,
Piet van Rooijen.

Andere antwoorden (1)

Ik heb een abonnement bij T-Mobile. Als je een nieuwe simkaart krijgt is er al de mogelijkheid om de kleine versie te gebruiken. Je hoeft dan dus niet te knippen.

Knippen is trouwens geen goed idee. Je beschadigt heel snel de chip. Er zijn wel speciale knipscharen verkrijgbaar maar daar zit ook een risico aan verbonden.