Heeft iemand ervaring met deoorbel.nl en is dit een goede en betrouwbare site?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ik heb geen ervaring, maar heb wel de site bekeken.

Er is niet zoveel mis met die site. Het enige minpuntje zou kunnen zijn dat ze niet zijn aangesloten bij ThuiswinkeWaarborg. Zoiets geeft een extra zekerheid.

Maar er zijn ook genoeg zaken die duiden op een betrouwbare site/winkel. De website is duidelijk en overzichtelijk, ze hebben ook een echte winkel die je kunt bezoeken (hoewel dat voor veel mensen een hele reis zal zijn) en een normaal telefoonnummer. (geen 1 Euro p/m)
De verzendkosten zijn beslist redelijk.

Aangezien de spullen die je er kunt kopen niet duur zijn, (vaak niet meer dan een paar Euro) lijkt mij dat je best het risico kunt lopen. Desnoods kun je het eens proberen met een goedkoop oorbelletje van 1 of 2 Euro. Inclusief verzendkosten, weet je dan voor 2 of 3 Euro veel meer.

M.a.w. als deze winkel alleen maar heel dure spullen zou verkopen, dan zou je heel voorzichtig moeten zijn, maar als je in het uiterst negatieve geval voor 3 Euro de mist in gaat, lijkt mij dat niet onoverkomelijk, oftewel het risico is te overzien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil jullie van harte uitnodigen om een keer langs te komen in het "hoge" noorden en onze winkel te bezoeken.

Wij zijn bewust geen lid van een keurmerk / waarborg daar deze kosten weer doorgegeven moeten worden aan onze klanten.

Zoals je kunt zien zijn wij niet duur en willen wij dat ook niet worden. Daarom is de site ook simpel, maar hopelijk wel duidelijk en houden we de verzendkosten laag.

Ik hoop jullie een keer als klanten te mogen begroeten.

Met vriendelijke groeten,
Jikke Wouda
Deoorbel.nl