Wie heeft er ervaring met http://www.thuiswerkbaan.com/ ? Leveren ze echt werk en betalen ze ook uit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

De vraag of ze uitbetalen, of echt werk leveren is hier niet aan de orde. De meeste sites over thuiswerk, zijn gewoon oplichterij, en daar kom je snel achter, als ze je in 1e instantie geld vragen voor meer informatie, of je een heel duur nummer laten bellen.

Deze site levert geen thuiswerk, maar is een verzamelsite van vacatures. De kwaliteit is niet echt indrukwekkend, want je ziet ook vacatures voor enquetes invullen en teksten schrijven. Zoiets is meestal onzin, en het duurt dan jaren voor je 10 Euro bijelkaar hebt gespaard. Ook zijn er diverse links die verlopen zijn, en dat duidt erop dat de site niet zo goed wordt onderhouden.

Maar als er vacatures zijn voor postbode bij TNT, Randstad, en Netwerk-VSP (folders bezorgen) dan lijkt mij daar niets mis mee. Je treedt door het aanklikken direct in contact met b.v. TNT en je hoeft niets te betalen. In principe is deze site niets meer of minder dan een vacature-krantje, en waarschijnlijk zullen ze wat geld verdienen, omdat ze voor iedere klik, of geslaagde sollicitatie een paar centen uitgekeerd krijgen van het bedrijf dat de advertentie heeft geplaatst. Wat mij betreft is er niet zoveel mis met thuiswerkbaan.com.