Hoe bereik ik de andere FTP mappen? (zie uitleg)

Ik heb een TS met daarop een FileZilla Client geïnstalleerd.
Nu heb ik daar1 account met 2 mappen:
- C:\Map_C\
- D:\Map_D\

Met FileZilla kan je maar 1 map instellen als HomeDir.
Dus als ik connect naar de FTP server kom ik direct in mijn ingestelde HomeDir (C:\Map_C\) terecht.

Mijn vraag: Hoe kom ik nu bij mijn andere map (D:\Map_D\) terecht?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Klik in het gebruikersprofiel met de rechtermuisknop op de map D:\Map_D\, kies voor edit aliases en vul daar C:\Map_C\Aliasnaam in...

D:\Map_D\ wordt dan een virtuele submap van C:\Map_C\
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is inderdaad DE oplossing!
Thanks!