Dit doe via YouTube naar mp3 converters die gewoon online te vinden zijn. In de bron staat er 1 als voorbeeld maar er zijn er vele
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Youtube downloader,via google te vinden
13 jaar geleden
Als u gebruikt maakt van de browser "Firefox" kunt u hiervoor een "Addon" voor installeren. In mijn bron is een link vermeld naar deze "Addon". Heb persoonlijk ervaring met deze "Addon" en hij is erg makkelijk te gebruiiker en werkt goed! Als u niet helemaal snapt hoe dit werkt vraag het dan gerust.

Verder zijn er ook programma's te vinden op het internet die geinstalleerd moeten worden op uw computer. Soms wel en soms niet tegen betaling, echter kunnen deze programma's malware bevatten.