Waarom krijg ik geen beeld bij You Tube?

Sinds een paar dagen gebeurt er het volgende als ik iets op You Tube wil bekijken:
1) Als ik een video aanklik verschijnt er en zwart vierkant over een deel van de pagina;
2) Het zwarte veld blijft gehandhaafd tijdens het laden;
3) Dan verandert het zwart in een blanco veld en hoor je wel het geluid, maar er verschijnt geen beeld.
Doe ik iets fout, moet ik iets aanvinken of is You Tube aan het aftakelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
15.4K

Het beste antwoord

Op You Tube (Help) staan een heleboel tips die het probleem misschien op kunnen lossen. Zoals deze:
Als de browser die je gebruikt of een pagina die je bekijkt problemen veroorzaakt, kunt je eerst proberen het cachegeheugen van de browser en de browsercookies te wissen.

Wat je ook zou kunnen proberen is eens te kijken of de video’s in een andere browser (naast Internet Explorer b.v. Firefox, Chrome) wél goed afspelen. (Je kan probleemloos meerdere browsers naast elkaar gebruiken…). Als dat wél goed gaat, dan weet je waar je de fout moet zoeken.
Pieter2011
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je de nieuwste windows besturing hebt (windows 7), kan het zijn dat de Java Player niet werkt (heb dit net gehoord van twee andere gedupeerden..), probeer de nieuwste versie te downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet wat je bedoelt, ik ben hetzelfde probleem een aantal keer tegengekomen (en ik heb Windows Vista, en daar heb ik tot nu toe nooit problemen op YouTube mee gehad.)
Bij mij heeft het wel elke keer geholpen wanneer ik de pagina ververste. Dan kreeg ik het beeld er ook weer bij. Het blijft vervelend, maar dat helpt bij jou denk ik ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een adobe flashplayer douwnloaden daarmee kun je flash videos bekijken zonder een flashplayer kun je geen flash videos zoals op youtube en dailymotion bekijen ook kun je de browser mozila firefox uitproberen meestal wordt deze browser met alles gedouwnloadt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke browser gebruikt u? Wanneer u Internet Explorer gebruikt, kunt u de instellingen van Internet Explorer herstellen naar standaard waarden. Hoe u dit kunt doen, staat beschreven op de volgende website:

http://support.microsoft.com/kb/923737/nl