Er zijn verschillende manieren. Je hebt teveel gedownload of er zijn virussen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het om jouw internet gaat: veel dingen tegelijk aanstaan, slechte router, een slechte verbinding of zware sites openhebben(bijvoorbeeld:hyves,twitter)
als het om internet in het algemeen gaat, weet ik het niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi
Slechte kabels of routers en andere dingen die de snelheid niet aankunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je provider en de beheerder van het netwerl/servers/routers/swichtes en ander techniek kunnen de snelheid ook beinvloeden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als veel download, of hele populaire sites lang aan laat staan zoals youtube hyves twitter facebook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-als er veel programma's open staan
-als je veel hebt gedownload
-of als je computer bijna helemaal vol zit en niet zoveel GB meer vrij heeft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
* meest voorkomende probleem is dat de bewuste site en/of provider op dat moment overbelast zijn.
* de virusscanner is op dat moment actief.
* er 'lopen' ander programma's.
* de ps c is vervuild, o.a. het register.