Wanneer gaat dat zwitsal-teken weg bij je reacties op GeenStijl?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
15.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zal wel iets te maken hebben met het aantal reacties op jouw gebruikersnaam.

Antwoorden (1)

Zwitsal of Zwitsalletje - Een benaming van een nieuwkomer op GeenStijl/dumpert. Afgeleid van het (Zwitsal) icoontje dat achter een gebruikersnaam te vinden is.

Een reaguurder zei dat de zwitsal pas na 1000 comments weg gaat, na 850 met goed gedrag.