Hoe kom ik van deze vervelende startpagina af?

Elke keer als ik een nieuw venster van Google Chrome open komt er een vervelende startpagina die ik blijkbaar heb geïnstalleerd bij het downloaden van het een of ander. Geeft niets, gewoon naar Instellingen en weg ermee.

Maar, ik heb alle andere zoekmachines dan die van Google verwijderd en er is niks veranderd. Elke keer bij nieuw venster of tabblad komt dit, terwijl een halfuur geleden nog gewoon Google opkwam!

''Internet Search'' is de naam, met iets dat lijkt op een google symbooltje.
Heb de hele instellingen al doorgespit , maar kan niets vinden dat dit weg haalt.

Hoe haal ik nou dit ding weg, ik erger me er aan , haha.

Google Chrome.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1K

Het beste antwoord

Menu>Instellingen>Een specifieke pagina of een reeks pagina's openen. Pagina's instellen

Vul daar google.nl in en klaar is kees.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, dat is de startpagina. Nu het nieuwe tabblad nog, die het nog niet.