Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een vraagje over internet op ipod(zie omschrijving)

Ik was laats ergens en er was draadloos internet en er stond geen slotje dus je kon er gwn op zonder wachtwoord en internet was ook allemaal goed..maar ik kon toch niet op internet er stond steeds van je internet is offline of er is geen internet verbinding..maar je ziet zeg maar 2 of 3 blokjes van hoe goed internet is maar mijn vraag is hoe kan dit of waar ligt het aan en kan ik er wat aan doen?? Alvast bedankt voor jullie antwoorden (;

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
857
Kimath
13 jaar geleden
Was dat toevallig in de trein?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee op school........?
Kimath
13 jaar geleden
Dan heeft school dingen geblokkeerd, dat je niet zomaar op internet kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee maar school heeft 2 andere internet verbindingen waarvan1 geblokeerd is en de andere niet dus die andere die ik bedoel is denk ik niet van school.............?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een netwerk kan optisch geen zichtbaar wachtwoord hebben, maar toch inlog voorwaarden stellen aan zijn gebruikers. dit zie je juist veel op scholen. ook kan het hier een soort van 'tussenrouter' betreffen, die wel signaal uitzend, maar niet is aangesloten op internet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gratis wifi moet geaccepteerd worden in de webbrowser. Dan kunt u het "internet" alleen gebruiken in de webbrowser maar niet voor bijvoorbeeld applicaties.

Soms moet er toch nog ingelogd worden via de webbrowser.

Vaak vindt u ook sitecom wifi punten, deze routers zijn ongelooflijk slecht en vaak ook afgesteld op bepaalde IP adressen.

Let op: Betreed u iemands thuis internet zonder toestemming hebben gevraagd is dit strafbaar. U breekt namelijk in. Vergelijk het met iemand laat zijn voordeur openstaan en u gaat naar binnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding