Een vraagje over internet op ipod(zie omschrijving)

Ik was laats ergens en er was draadloos internet en er stond geen slotje dus je kon er gwn op zonder wachtwoord en internet was ook allemaal goed..maar ik kon toch niet op internet er stond steeds van je internet is offline of er is geen internet verbinding..maar je ziet zeg maar 2 of 3 blokjes van hoe goed internet is maar mijn vraag is hoe kan dit of waar ligt het aan en kan ik er wat aan doen?? Alvast bedankt voor jullie antwoorden (;

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Gratis wifi moet geaccepteerd worden in de webbrowser. Dan kunt u het "internet" alleen gebruiken in de webbrowser maar niet voor bijvoorbeeld applicaties. Soms moet er toch nog ingelogd worden via de webbrowser. Vaak vindt u ook sitecom wifi punten, deze routers zijn ongelooflijk slecht en vaak ook afgesteld op bepaalde IP adressen. Let op: Betreed u iemands thuis internet zonder toestemming hebben gevraagd is dit strafbaar. U breekt namelijk in. Vergelijk het met iemand laat zijn voordeur openstaan en u gaat naar binnen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100