Hotmail is sinds een tijdje 'verbeterd'. Hoe draai ik die verbetering terug?

Ze hebben alles 'verbeterd', maar ik ben niet blij met de verbetering en ik wil er vanaf. Wisselen naar een Gmail of andere mail client zal niet makkelijk gaan, aangezien ik dan overal het adres moet wijzigen.

Is het überhaupt mogelijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
capthavoc
13 jaar geleden
wat is er dan aan dat je ergert wellicht kun je met instellingen wat rommelen ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind die veranderingen helemaal niks
maar het leuke aan gmail is Dat je ook je hotmail uit kan laten lezen

Antwoorden (5)

Je hoeft nergens je adres te wijzigen als je over gaat naar gmail.

Je kan instellen dat email naar je hotmail adres daar naar toe gestuurd wordt of dat gmail je hotmail account uitleest.

Heb ik ook gedaan. Weg hotmail hallo gmail al een tijdje hoor, maar heb nog steeds mijn hotmailadres. Deze blijft bestaan omdat gmail voor je inlogt en je email naar gmail verplaatst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn genoeg mensen die het niet snappen en dan lekker gaan minnen.
Hotmail heeft alles in zijn totaliteit veranderd.
Het is niet mogelijk dit te veranderen of alleen te veranderen bij jou.
Je zult er aan moeten wennen.
Blijkbaar vond hotmail het tijd voor vernieuwing.

Niet alleen hotmail maar ook hyves en twitter zijn aan een nieuw lay-out ondergaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is jammer genoeg niet mogelijk om de webmail van hotmail te veranderen naar de classic.

Hetgeen je wel kan doen, is om de hotmail account te lezen vanuit je gmail account. (gewoon automatisch je hotmail laten lezen vanuit gmail.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien doen ze het zelf al op dit moment. Er wordt nu(14u53 onderhoud gepleegd.Dus wie weet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enige optie lijkt:
met miljoenen mensen, wereldwijd, een petitie schrijven/ondertekenen.

Misschien maken ze er dan weer wat moois van, als dank omdat je daar veel reclame voor hotmail mee gaat krijgen.
Ik help het je hopen, want de hotmail van nu oogt als een rommelige bende.

Ik weet niet wat het tegenovergestelde is van aerodynamica, maar het lijkt wel of ze alles hoekiger en minder soepel hebben gemaakt.

Maar ja... gegeven paard, hè?