als ik een website zou maken, wat zou dat het onderwerp zijn dat het meeste bezoekers trekt (het moet wel iets met pc/ict/techniek te maken hebben.

Als ik een website maak wil ik graag een goed onderwerp wie weet een goed onderwerp of sitedoel dan kan ik aan de slag. dus wat zou de meeste mensen trekken of aan wat van soort site heb jij behoefte. het liefst wel iets met computers internet ict enz.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

nieuwste technologie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een website maken, omdat je veel bezoekers wil trekken is de verkeerde invalshoek. Iets wat je zelf niet voldoende interesseert, zal je snel laten versloffen, en niet up to date zijn. Doe iets waar je zelf helemaal achter staat, en iets minder algemeen als pc-ict-technisch. Daar zijn er namelijk al zoveel van, dat het sowieso erg moeilijk is om je te onderscheiden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou met een eenvoudige weblog beginnen (Blogger, Wordpress, Web-log.nl, etc). Dan zie js snel genoeg aan het bezoekersaantal en het aantal views per bericht wat de populaire berichten zijn.

Verder sluit ik me bij het vorige antwoord aan: je moet datgene doen waar je hart ligt. Dan kun je het namelijk volhouden om daarover steeds weer iets nieuws te schrijven.

Bedenk bijvoorbeeld wat jij echt interessant vindt en zie of daarover voldoende informatie te vinden is op het Internet. Als er iets is waar jij meer van zou willen weten, maar je kunt het niet echt online vinden, dan is dat een goede kandidaat om over te schrijven op jouw website.