Zet je fototoestel (of GSM) in de filmstand (of zet je videocamera aan). Richt 'm op iets leuks en ga filmen. Sla daarna het filmpje op je PC op en ga het daarna uploaden naar je inmiddels zeer makkelijk gemaakte you tube account. Vul eventueel nog wat gegevens in over je filmpje en klaar is kees.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zal het in stappen typen

1. een camera pakken
2. de camera laten filmen
3. zeg wat leuke dingen, neem mensen bijv. mee naar leuke dingen zoals: de stad of iets anders
4. zorg dat de camera niet meer filmt
5. bewerk het filmpje
6. uploaden op youtube

ik hoop dat er wat aan hebt.

godje