Kan ik deze site gebruiken, zonder dat ik ergens problemen mee krijg? H et ziet er mooi uit, maar volgens mij schuilt er een addertje onder het gras.

Ik heb het over deze site : https://epicfreeprizes.com/index.php

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo bedoel ik het niet :(
Ik wilde het alleen maar weten...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is gewoon relame, en in ruil krijg je een hoop spam en troep. Niks meer, niks minder.
Het achtergrondgeluid alleen al is reden om er niet weer op te klikken....

Antwoorden (2)

Het systeem werkt wel, Alleen ze geven geen prijzen uit en melken geld uit de surveys.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het addertje onder het gras is, dat tegen de tijd dat je bijna genoeg punten hebt voor een fatsoenlijk prijsje, en geen flauwekul zoals een vouchertje voor Itunes, je al je vrienden kwijt bent, en je niemand meer hebt om je referral links naar toe te spammen.

"Welcome to EpicFreePrizes where you can get every prize FREE by simply sending your unique referral link to your friends."

Nog afgezien van de vraag, of al die slimme spambots bij providers er niet voor zullen zorgen dat je mailtje bij je vriend helemaal niet aankomt, kun je in ieder geval wel stellen dat niemand zit te wachten op mail van "vrienden" om alsjeblieft op een linkje te klikken, zodat jij weer een puntje hebt verdiend. Draai het om: als jij dit soort mail van vrienden krijgt, dan neem je ze ook niet meer serieus.

Gebedel per mail om op linkjes te klikken is gewoon spam. Dat is niet verboden voor particulieren (voor bedrijven wel!), maar je raakt er wel je vrienden mee kwijt. Als ik de keuze heb tussen puntjes voor armetierige prijsjes of mijn vrienden, dan kies ik voor het laatste. Als ik jou was, zou ik dat ook doen.