Soms krijg ik een foutmelding als ik een bestaande site probeer te openen, het ligt niet aan de site want op een andere pc kom ik er wel op.

Ik had het normaal bij de site van kink aardschok, dan stond er "site kan niet worden geopend, de bewerking is afgebroken"
Nu heb ik het sinds vandaag ook bij facebook..

Zou iemand mij kunnen uitleggen wat ik hieraan kan doen, en waardoor het wordt veroorzaakt.

Hartelijk bedankt ! :)

Btw. ik heb nog een printscreen toegevoegd waarin het schermpje staat weergegeven, zodat je een duidelijk beeld hebt wat er gebeurt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het zou kunnen dat Facebook overbelast is soms. Dat kan best toevallig zo zijn als je achter PC1 zit en niet achter PC2 - het kan elk moment wisselen. Je kan checken of men vanaf een andere locatie ook moeite heeft met het bereiken van een website via:
http://www.downforeveryoneorjustme.com/

Verder zou je tegelijkertijd een andere browser kunnen proberen. Bijv. Opera: bij http://my.opera.com/desktopteam/blog/ onder 'Latest snapshots' (rechterkant) kan je altijd de nieuwste versie vinden.

Of je kan Chrome proberen: http://chrome.google.com. Als 't via die browsers ook niet lukt, dan kan je er niks aan doen en ligt 't probleem hoogstwaarschijnlijk bij Facebook.

'De bewerking is afgebroken' lijkt me trouwens typisch een time-out probleem. Gebruik je misschien draadloos? Dat is over 't algemeen wat minder betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, ik zal zo chrome even downloaden, kijken hoe dat gaat.
Dat het overbelast is lijkt mij niet, omdat ik er gewoon echt lange tijd niet op kom, en soms als ik op een site zit die melding krijg.
Terwijl ik er op andere pc's gewoon echt nooit last van heb. Ik gebruik wel draadloos, maar op andere laptops in huis ook en daar functioneert alles wel naar behoren :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werk nu enige tijd met chrome en dat werkt idd een stuk beter !