Is 3zoom.com te vertrouwen?

Ik wil mijn WoW account verkopen,
Maar is 3zoom.com te vertrouwen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Kimath
13 jaar geleden
WoW account verkopen is sowieso illegaal! Grote kans dat alles geblokkeerd word.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja maar als ik hem verkocht heb, hoef ik er niks meer mee xD
Kimath
13 jaar geleden
Heb je niet een vriend ofzo die je account wil hebben?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee :(
Kimath
13 jaar geleden
Tsja, als het je niet uitmaakt of je account geblokkeerd word, en je weet zeker dat je nooit meer gaat spelen, dan doe je dat via die site.
Je mag je account ook altijd aan mij geven, haha ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daarom wil ik hem over verkopen slimpie

Antwoorden (1)

Hoho!
Het verkopen van accounts is illegaal, en zeker die van WoW. Pas hier voor op, aangezien Blizzard hier behoorlijk mee bezig is met het blokkeren van accounts. 3zoom.com is daarom ook niet 100% te vertrouwen, aangezien je accountgegevens altijd gestolen kunnen worden.

Wees slim, sta nooit je accountgegevens af. Hoe betrouwbaar een website ook lijkt.