Google doet het niet!? Wat kan het probleem zijn!?

En belangrijker nog, een mogelijke oplossing..

Als ik naar www.google.nl ga doet hij lang over het laden om vervolgens een melding te krijgen dat de webpagina niet kan worden weergegeven. Dit heb ik al een week, en begint onderhand toch wel irritant te worden.

Wat kan het probleem zijn hiervan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
10.6K
Kimath
13 jaar geleden
bij mij werkt het perfect, heb je ook problemen met andere sites? of alleen google?

Antwoorden (3)

Aangenomen dat andere website's het wel doen:
Probeer http://blackle.nl/ eens of anders http://google.gertdejong.nl. Doen die het wel? Mogelijk is er met je hosts file gerommeld?

Mocht je ook met andere site problemen hebben dan raad ik je ook aan om de hosts-file te controleren maar dan zou het ook bijvoorbeeld een virus kunnen zijn, een foutje in je browser of anders iets met je netwerkverbinding.

Heb je al een andere browser geprobeerd? (Bijvoorbeeld Google Chrome of Firefox) Weet je de hosts-file te vinden?

Toegevoegd na 25 minuten:
Als je Internet Explorer gebruikt kan je ook Internet Explorer nog eens opnieuw instellen (te vinden onder 'Eigenschappen'). Verder is systeemherstel ook een goede tip van mindseye.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer even systeem herstel tot de datum toen het nog goed was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Check de WiFi even, en probeer de internetverbinding weer uit en aan te zetten.