Kan iemand mij vertellen wat de voor- en na-delen zijn van een ISP in Nederland?

Ik moet een site maken voor een klant maar de ISP voor hun oude site staat in Denemarken. Lijkt mij in eerste instantie niet handig. Ik denk dan aan de snelheid. Ik zou de hosting graag willen verplaatsen naar een Nederlandse ISP.

Toegevoegd na 1 uur:
ISP moet natuurlijk webhosting (WHP) zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

In elk land zijn de wetten anders, soms kan het dus handig zijn een site in het buitenland te hosten ivm wetten/regels...

Voor- en nadelen van een webhosting (ISP is internet service provider, die zoek je niet denk ik ;)) in Nederland is evt. de taal / service, de prijs is mogelijk hoger...

Wat betreft de snelheid, veel verschil zul je niet merken voor een website, mits de webhosting goed is natuurlijk.