Hoe krijg je een man als 3d-persoon bij deze website?

http://bodybrowser.googlelabs.com

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Kimath
13 jaar geleden
wat bedoel je precies? Waar het 3d model vandaan komt, of hoe je het 3d model op de site kan zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe je het 3d model op de site kan zien, nu zie je een vrouw.
Kimath
13 jaar geleden
maar je wilt in plaats van het vrouwelijke model het mannelijke model hebben.

Het beste antwoord

Ik heb gelezen, (weet niet meer waar), dat er voorlopig alleen een vrouw is. Aan de man wordt nog gewerkt heb ik begrepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Is het een plaatje met 2 plaatjes naast elkaar? (ik kan de link niet openen) als je zon plaatje 3D wilt zien, moet je er scheel naar kijken. Heel subtiel, moet je ervoor zorgen dat je in totaal 3 plaatjes krijgt, en dan de hele tijd naar het middelste plaatje kijken. Je moet eventjes oefenen, wennen aan hoe scheel je moet kijken. Het werkt echt! Mocht het niet zon plaatje zijn, dan excuses! Succes