Wie heeft het grootste nadeel gehad van de uitvinding van Internet, afgezien van de slachtoffers van Internetcriminaliteit?

Toegevoegd na 1 week:
Bij het sluiten van de vraag: Dank voor de antwoorden!

14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (12)

Posterijen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Muziekindustrie vanwege het illegaal downloaden van muziek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Buiten de al genoemde muziekindustrie ook de nieuwszenders/kranten, kijk maar naar de laatste ideeen om internet duurder te maken vanwege het afnemen van de oplage.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
CD's-, DVD's- en boekenwinkels! Aanbod op internet is groter en goedkoper! TNT-post zou je denken in principe ook (e-mails i.p.v. brieven), maar ze bezorgen wel alles wat op internet besteld wordt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Traditionele winkels die weigeren hun diensten ook op internet aan te bieden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De detailhandel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In belangrijke mate de muziekindustrie die zich volledig
moet herstructureren door de desinteresse in de CD en de illegale en legale downloadcultuur.
De rest van de detailhandel is ook aan de beurt als je kijkt naar al die thuiswinkelorganisaties als bol.com, wehkamp.nl, arke.nl etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aandeelhouders van krantenbedrijven die het niet snappen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kledingzaken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afgezien van de slachtoffers van internet-criminaliteit: NIEMAND. Elk bedrijf - ook zij die door andere beantwoorders zijn en worden genoemd - hebben op de een of andere manier - per saldo - voordeel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle bedrijven die het van gebakken lucht moesten doen. Die worden nog al eens afgestraft.

Censuur heeft ook last van internet ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kranten en tijdschriften zijn eigenlijk de enige lijkt mij
en de daarna gerelateerde papier fabrieken misschien in enige mate
De post verdient meer door pakket service
de detail handel door online winkels
de horeca door online bestel service
verzekering en banken door online bankieren (geen asfschrifen )

etc etc
capthavoc