Hoe kan ik mensen die ik volg op twitter blijven volgen, maar niet in mijn timeline laten voorkomen?

Volgens mij moet het mogelijk zijn, maar hoe: een lijst van mensen aanleggen die je volgt, waarvan de tweets niet in je tijdslijn komen. Als ik n lijst maak en daar iemand aan toevoeg, blijft die persoon z'n tweets in m'n timeline. Neem aan dat ik iets heel makkelijks over t hoofd zie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Dat kan niet.

Waarom zou je blijven volgens als je de tweets niet wil zien? dat heet unfollowen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan niet. Of je volgt ze en krijgt dan hun tweets binnen, of je volgt ze niet.
Als je alleen na een bepaald programma bijvoorbeeld wilt weten wat mensen erover zeggen, kun je dat opzoeken met #programmanaam, of je moet zelf een lijstje maken met de mensen die je dan tijdelijk weer even gaat volgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien dat het via speciale programmaatjes wel kan, maar dat weet ik niet. Vraag het die mensen eens, wie weet!
Je kunt die mensen op een List zetten. Bv tweetdeck kan zon List als kolom weergeven. Werkt niet met protected accounts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dit kan dan moet je groepen maken, maak je een groep die je wilt lezen en een andere groep waar je zeg maar de tweets binnen laat komen die je later wilt lezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja eens met "poepmolecuul". Zet iemand dan wel op een List, maar niet followen. Roep je dan de list op dan zie je toch overzichtelijk de tweets van deze of meerdere personen.

Zo heb ik bijvoorbeeld een lijst met acteurs. Ik volg ze niet (follow) maar zie toch in één keer wat ze twitteren. Ik heb verder ook geen Hootsuite of Tweetdeck nodig om deze lists op te roepen.