Hoe komt het dat ik uitzendinggemist.nl niet meer kan bekijken met Silverlight Player?

Vorige week ging dat nog wel. Nu krijg ik het journaal alleen maar op een klein schermpje. (Macbook)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Maat dat is bij mijn ook!

ik denk dat uitzendinggemist.nl een anderen instelling ingesteld heeft ! ik vind het zelf ook zo rot!

ik zal wel even mailen naar uitzendinggemist.nl dat ze het weer op de ouden manier weer gaan doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je al iets vernomen? Ik niet.