Is er voor mijn marokkaanse vriend een marokkaanse website met een computerforum voor alle vragen en problemen????

Een soort PC helper?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan hij niet gewoon Nederlands?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leer Nederlands en er zijn meer dan genoeg websites. Tenzij hij in het buitenland woont maar dat zal wel niet het geval zijn. bijna stemmen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slecht genoeg om computerproblemen uit te leggen.

Het beste antwoord

Leg de vraag eens voor op http://www.maroc.nl/ , als zoiets er is zullen ze het daar wel weten vermoed ik.
En anders zal hij zelf moeten zoeken naar een site in Marokko, want die zijn er ongetwijfeld (maar daar kan ik jullie niet mee helpen want ik beheers de taal niet).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan de websites vertalen als je Google chrome hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dat werk niet zo best als je zelf al niet al te veel verstand hebt van computers en dat vertalen van Google daar heb ik niet zo een hoge pet van op. Bedankt voor je antwoord........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je ook als je het adres intypt op http://translate.google.nl/ Maar vooral bij computertermen worden er dan vaak rare vertalingen gegeven.