hoe kan het dat je oudere vrage niet kan beandwoorden?

als je bijvoorbeeld een vraag aanklikt staat er niet altijd "beantwoord" hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder de vraag (paarse letters) staat in grijze letters hoe lang het geleden is dat de vraag is gesteld, en hoe lang hij nog open staat. Als je hem niet meer kunt beantwoorden is de vraag gesloten, zoals hier al gezegd is.

Antwoorden (3)

Dan is de vraag al gesloten. De vraagsteller heeft dus al een antwoord waar hij tevreden mee is. Soms is er trouwens geen beste antwoord, maar alsnog kan je dan niet meer antwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk omdat die vrage 'gesloten' zijn. Een gesloten vraag kan je niet meer beantwoorden.....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat komt omdat een vraag naar een tijdje gesloten word dit kun je zelf instellen wil je hem

1 dag open
2 dagen open
3 dagen open
4 dagen open
5 dagen open
6 dagen open
7 dagen open
8 dagen open
9 dagen open
10 dagen open
11 dagen open
12 dagen open
13 dagen open
14 dagen open.

Dus dit kun je zelf kiezen als je een vraag stelt. Je kan je vraag zelf sluiten door naar je vraag te gaan en dan op "Beste antwoord" te drukken bij een antwoord. Hierdoor krijg je de 3 punten erbij die eraf gingen door de vraag te stellen.
Of je laat Goeievraag hem zelf sluiten dan zie je geen Goeievraag. En dan verdien jij dus ook geen +3 er weer bij.
Waarom wil Goeievraag nou dat vragen gesloten worden? denk je nou. Dit is om orde te houden in de site. 't zou wat zijn dan zou er op 1 vraag wel iets van 200 antwoorden.