Hallo , Weten jullie misschien een site waar je een eigen start pagina kunt maken ? of een eigen website ?

Ik verveel me vaak in het weekend . En er zijn veel sites waar je een eigen website kunt maken. maar uiteindelijk begint het saai te worden wat kun je verder doen met je eigen website? Mijn vraag is dus: weten jullie een site waar je een eigen website kunt maken ? en met veel mogelijkheden zoals spelletjes , chatroom etc. ? Of misschien een eigen startpagina ? (ook met veel mogelijkheden graag.)

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Met vriendelijke Groet,

Probleem1.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zulke vragen zijn al erg vaak gesteld: Typ bv bij zoek in: Een eigen website maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen, leer zelf (professioneel) een website te maken door HTML en/of PHP te leren. Bereik je uiteindelijk veel meer mee. Hoef je je ook niet meer te vervelen.

Het beste antwoord

www.wix.com
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is toch wel de leukste website.

Andere antwoorden (8)

Ja wix.com of webs.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet naar google.be gaan.
dan moet je op het pijltje met meer klikken en dan op sites.
dan kan je een eigen site maken onder de naam:
https://sites.google.com/site/...
zo heb ik een website gemaakt.

je kan ook naar:
123website gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
piczo.com
Alleen heb je er dan wel een vulhierjenaamin.piczo.com adres.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eens html en css taal leren, je kan hiermee veel toepassingen mee maken x)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Euuhh . ( k ben niet zo slim in computers)
Wat is html ? en css? en waar kan ik die
taal leren ?
www.mysites.nl Erg makkelijk in gebruik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via MyPip.nl kun je een eigen startpagina maken.

Zie index.html voor een voorbeeld van hoe dat eruit kan zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op www.dumpbay.com kun je een eigen video startpagina maken over je favoriete onderwerp. Bijvoorbeeld zoals http://mrbean.dumpbay.com

Toegevoegd na 3 minuten:
Bezoekers van je site kunnen dan ook video's toevoegen, waardoor het interactief blijft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.kadaza.nl/ is een hele mooie, ga bslist op deze site kijken!

Toegevoegd na 1 minuut:
"beslist" als je nog tijd hebt..