Hoe krijg ik het filmpje op de onderstaande link in een powerpoint of gewoon als bestand?

Ik moet naar aanleiding van mijn pws een presentatie houden. Ook de theorie moet ik kort uitleggen. Nou had ik een heel mooi filmpje gevonden die perfect aansluit op wat ik wil zeggen. Alleen ik krijg het met geen mogelijkheid als een bestandje in een powerpoint..
kan dit wel? en zo ja, hoe krijg ik dit dan voor elkaar..
Dit is de site waar het filmpje opstaat..

http://animations.3d4medical.com/Opioid-antagonists-animation_AN2430.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

je kan het filmpje downloaden op
http://animations.3d4medical.com/_a/preview/000001430.flv
deze kan je dan omzetten met flv to avi converter,
en daarna inserten als movie in powerpoint
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij kan je een flv ook al toevoegen aan powerpoint. Doet je in de meeste gevallen niet moeilijk over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel erg bedankt!!!!

Andere antwoorden (1)

Je moet het filmpje op je HDD zetten.
Dan in powerpoint invoegen, film en het bestand opzoeken.
Daarna kan je ook nog aangeven wanneer de film moet starten.