Welke mogelijkheden zijn er allemaal om geld te verdienen via internet?

Wie kan er een paar manieren opnoemen om geld te verdienen met het internet? Google Adsense, affiliate marketing.... wat nog meer?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

- Adsense levert vaak het meeste op, hoewel inkomsten momenteel droppen vanwege de crisis.
- Affiliate programma's werken ook prima, hoewel het een tijdje kan duren voordat je uitbetaald krijgt. Tradetracker is qua interface en gebruiksgemak het beste.
- Zelf advertentieruimte verkopen op je website (cut out the middle man)
- Werk met (maand)abonnementen voor gebruik van exclusieve content of tools.
- laat gebruikers een eenmalig bedrag betalen voor een download van een ebook.
- Laat bedrijven betalen voor een (gunstige) vermelding op je website (zie bijvoorbeeld iLocal)
- Verkoop producten via een webwinkel
- Vermeld alle diensten die je levert op je website. Plaats testimonials van tevreden klanten en een call-to-action naar je contact/offerteformulier
- Zet een donatiebutton op je site (Paypal / Tipit.to)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

ga een site beginnen waar allemaal mensen vragen kunnen stellen en beantwoorden, en als dat goed loopt overspoelen met reclame.

Succes gegarandeerd!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
euroclix (dat gaat niet opschieten)
pokeren
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het samenwerken met Nigeriaanse prinsen die een groot familiefortuin met je willen delen was nog nooit zo makkelijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
neem eens een kijkje op hyves daar staan verschillende advertentie's erop
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Veruit de meest winstgevende manier is reclame. Het enige lastige daaraan is dat je pas wat verdient als je een site hebt die lekker veel bekenen wordt, en dat kost tijd en moeite.
Daarnaast zijn er verscheidene sites (oa Euroclix) waar je geld krijgt voor het invullen van enquêtes en dergerlijke, als je daar wat tijd aan besteed kan dat ook leuk oplopen.
Dan heb je nog dingen verkopen via internet, Marktplaats en dergerlijke, maar dan heb je wel echte spullen nodig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
moneymiljonair
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kan webcam boy/girl worden?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Persoonlijk ken ik maar 4 mensen die leven van hun internet-activiteiten, en ik heb een redelijk groot netwerk. Samengevat: alleen als je een goed idee hebt dat online is te exploiteren en je met een voorsprong op (nieuwe) concurrenten life kunt brengen (en waar de media op inspringt, zonder de medewerking van nu.nl, webwereld, etc. kom je namelijk niet heel erg ver....

Succes aan iedereen die het gaat proberen: droom je leven en leef je droom
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb ergens gehoord dat 1 op de 3 zoektermen bij google porno-gerelateerd zijn. Zorg voor een goeie porno site en je bent binnen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maak een leuk filmpje op Youtube met je talent (cabaret, zang, juist niet kunnen zingen, gitaarles) en zorg ervoor dat je ontdekt wordt door talentscouts.