Ik kan opeens geen liedjes meer afspelen op youtube, iemand enig idee hoe dit kan.?

dat dus...

Toegevoegd na 25 minuten:
Ik kan wel op youtube zelf, maar als ik een liedje aan klik dan is er geen clipje of geluid, dan is dat schermpje gewoon zwart. En ook nergens meer waar ik op play kan drukken..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet hoe dat komt maar ik raad iedereen mp3akull.com aan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nu momenteel op me ipod dat alsk gwn youtube.com ga dat ie zegt dat het niet bereikbaar is ofz beetj weird mrj zal mis morge wel weer over zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen oplossing..... maar de laatste tijd is het bij mij heel sloom of het blijft hangen, ook bij eigen filmpjes die ik op youtube heb gezet,

Antwoorden (4)

Misschieb is je flash player veroudert en moet je hem weer updaten
(meestal staat dat bovenaan op youtube)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie bovenaan niks staan.. En meestal krijg ik een melding als ik iets moet updaten. Nog andere ideeen.?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had een tijdje terug ook zwart beeld als ik een filmpje wou kijken. En toen heb ik hem uitgezet en een uurtje later zat ik de computer weer aan en toen kon ik gewoon weer filmpjes kijken
dit kan komen door een probleem met het internet, er is een kans dat dat eruit ligt. het kan ook zijn dat er een technische storing is met youtube.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoelt dat er een kans is dat het internet bij mij eruit ligt.? Hoe kom je nou weer tot die conclusie, dan kon ik toch ook niet op deze site als dat zo was...
heb ik ook heel vaak hier rijtjes hoe het kan

.is de steker er in

.heb je me toetsenbord geluid aan aan de zijkant of boven kant met geluid ding met een rondje en daarin ook een streep

.heb je youtube geluid aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien helpt dit.
Check je verbinding en maak die 100%
Download de nieuwste Adobe flash player.
Helpt dit niet dan weet ik het probleem wel reageer als het niet werkt.