Kun je via een systeem als digitenne ook internet in je huis krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Technisch onmogelijk is het niet. Maar dan kom je al snel in de buurt van gsm systemen (digitenne heeft een veel te beperkte bandbreedte). Je mag nl niet zomaar zenden. Zie ook satelliet internet: je uitgaand signaal is nog steeds een vaste verbinding (met een veel kleinere bandbreedte).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja,
Je kunt bij, bijvoorbeeld vodafone of T-mobile, mobiel internet afsluiten. Dan krijg je een usb-stickje dat je in de computer moet pluggen.
Het werkt via het 3G netwerk. Verwacht er echter niet teveel van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eeehh, okee heb jij de vraag goed gelezen? Hij vraagt of het mogelijk is via digitenne (KPN!! dus geen vodafone of t-mobile) Dus niet via een dongel ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij zegt een systeem ALS digitenne, dus een vergelijkbaar systeem maak ik daaruit op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan nog is dat niet vergelijkbar. UMTS - single point of connection vs. broadcasting.
ja het kan wel er zijn providers geweest die het op die manier heeft gedaan maar het is nooit echt van de grond gekomen i.v.m. het slechte bereik in dichte bebouwde steden

ja het kan dus wel maar absolut geen aanrader een dongel maar daar ben ik ook niet echt een fan van!