Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is Facebook schadelijk voor de mens?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
618
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Motivatie op zijn plaats! Waarom juist Facebook en niet andere sociale seitjes..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Beetje een vreemde vraag. Is internet schadelijk voor de mens? Is TV schadelijk voor de mens?


Dat ligt er helemaal aan hoe je er zelf mee omgaat. Als je geen gekke dingen doet zal er ook niets gebeuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan hoe je er mee omgaat. Als je elke dag uren achter je pc zit, dan lijkt het me echt niet goed. Zeg gewoon tegen jezelf dat je niet langer dan 1 1/2 uur per dag achter de pc gaat. Er zijn nog zo veel andere leuke dingen om te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, Facebook is niet schadelijk voor de mens.

Facebook is maar een computerprogramma.

Waarom zou dat schadelijk zijn? Ik kijk er wel eens op, ik ben ook lid, heb een account, maar ik zie daar niets schadelijks aan.
Ja, je kan natuurlijk verslaafd raken aan de spelletjes die ze daar bieden.
Maar er zijn heel veel en veel leukere spelletjessites.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor Facebook is volstrekt onschuldig als je er maar verstandig mee omgaat. Faceplant is wel gevaarlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de film social network geeft denk ik wel antwoord op je vraag. maar of dat ook voor de gebruikers geld ( ik heb film overigens nooit gezien weet alleen dat over facebook gaat en niet alles perfect was)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Facebook is net zo schadelijk voor de mens als Goeie Vraag.nl
Als je er uren dagen.... opzit, dan mis je heel veel leuke dingen in het leven. Maar als je er verstandig mee omgaat is het een prima sociaal middel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding