Heeft er iemand ervaring met een van de veilingsites? Kom je echt goedkoper uit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

vakantieveilingen is ok, voor 7 euro met z'n tweeen een 3 gangen maaltijd gehad en een lang weekend wintersport voor 16 euro met z'n tweeen, was een prachtig hotel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, die heb ik meegerekend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga ik ook eens proberen, dank

Andere antwoorden (3)

Ja dat wel het heeft altijd nadelen maar die kan ik nu niet zeggen omdat ik niet weet op wat voor veilingsite je zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op geen enkele, ik vraag het in het algemeen.
Bij eBay kom ik meestal wel veel goedkoper uit dan in Nederland. Voorbeeld: Converse All Stars, in de winkel ~60 euro, op eBay 30 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ebay Duitsland is over het algemeen ruim goedkoper. In ieder geval op het gebied van muziekinstrumenten!