Hoe kun je op hyves jezelf het snelste afmelden van alle publieke hyves'en waar je lid van bent?

ik heb géén zin om elke keer naar elke hyve apart te gaan en dan ''afmelden'' te doen.. kan het sneller? Ik word gek van al die reclame..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik denk dat de snelste manier is, door te gaan naar http://www.hyves.nl/hyves/
Daar klik je met het scroll wieletje van je muis (en als dat niet werkt, dan ctrl+linker muisknop) op de hyves waar je lid van bent, waardoor ze achter elkaar openen in nieuwe tabbladen. Op die manier hoef je in ieder geval niet steeds de hyves opnieuw te laden, omdat hij dat allemaal achter elkaar doet.

Als je er dan een aantal gehad hebt sluit je de tabbladen weer, behalve die met http://www.hyves.nl/hyves/
Daar klik je op F5 om te vernieuwen waardoor de hyves die je al verwijderd hebt er niet meer staan en dan begin je weer overnieuw, tot ze allemaal weg zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit heb ik gedaan, bedankt voor de suggestie! ik was 3 kwartier bezig.. maar nu heb ik tenminste géén last van die irritante reclame berichten:)

Andere antwoorden (3)

Helaas, het kan niet sneller. Gewoon per hyve afmelden. Met 10 pagina's ben je daar zo'n kwartiertje zoet mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan, de hyvesen van Axe en Mentos enzo krijg je weg door ze uit je 'Merken' te verwijderen, anderen moet je wel pagina voor pagina ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan dat volgens mij net doen als vrienden dan heb je een hele lijst en dan kan je ze allemaal veraijderen welliswaar een viir een maar dan hief je niey naar die hyve te gaanp