Wat is een goede niche markt voor een webwinkel op dit moment?

mag ook dropshipping zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Als ik dat wist, was ik zelf wel ingesprongen. Ga in een markt waar je een goed netwerk hebt, en veel van af weet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verse kaas, melk en eieren. Biologisch en vers van de boerderij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een "goede" niche bestaat niet echt. je moet iets doen waar je verstand van hebt en wat je leuk vindt. de meeste shops zijn tegenwordig zo ouderwets, dat je met een beetje nadenken meer kunt bereiken dan met marketing research. als je van motoren houdt, dat open je een shop met motoronderdelen. hou je van de luchtvaart, dan luchtvaart gerelateerde spullen en ga zo maar door.

het feit dat bijv. biologische producten "in" zijn op dit moment wil helemaal niet zeggen dat jij daar succes mee gaat boeken, zeker niet als je daar verstand van hebt.

neem dus iets wat bevalt en kijk naar de grootste/bekendste shop die op dit moment hetzelfde doet. kijk wat je daar aan kunt verbeteren, hoe je het beter voor je klanten kunt maken en ga er voor!