Hoe wordt het level op last.fm berekend?

http://stas.sh/lastfm/

Toegevoegd na 31 seconden:
*je level

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het staat op de site zelf uitgelegd:
Your level is based on your Last.fm profile and it depends on many parameters. If you listen to a lot of music the level increases. If you cheat, your rating falls. Pause iTunes when you leave home or go to bed :-)

Het level is gebaseerd op je Last.fm profiel, het hangt af van verschillende parameters. Als je veel naar muziek luistert, stijdt je level. Als je valsspeelt, gaat je rating weer omlaag. Zet iTunes dus op pauze als je van huis gaat of naar bed.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb even de discussie pagina gelezen: http://stas.sh/lastfm/discuss.html
Je level kan stijgen door:
- grote collectie muziek
- veel verschillende artiesten
- hoeveel tracks je per dag speelt
- hoe vaak je elke track hebt afgespeeld

De precieze formule word door de makers van de site geheim gehouden, ze willen niet dat mensen vals gaan spelen.
Kimath