is er iemand die mij wat dingetjes over pc uit kan leggen .

hoe kan het dat msn op online staat en de computer van onder aan geef dat de pc offline staat?
tweede vraag ,iemand hier heeft per ongeluk outlook verwijderd van pc hoe kan ik die terug krijgen?
er is vast iemand die er veel meer verstand

Toegevoegd na 35 minuten:
hij kreeg zijn post altijd via outlook ,en dat gaat niet meer .en ook google zoekmachine is er af.

13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Antwoord eerste vraag:
Bedoeld u het computer-icoontje van een beeldscherm en een stekkertje? Of bedoeld u misschien de router / modem of de computer waarmee deze computer is verbonden? In dat geval kunt u eens klikken op: Serverstatus (Bij het inloggen, linksonder, in het blauw). Nu wordt de standaard internet-browser geopend en u gaat naar deze webpagina:

http://status.live.com/detail/messenger?wa=wsignin1.0

Hier ziet u de status van de MSN servers en u kunt ook in het verleden kijken (Tenminste: als u verbonden bent met internet). U kunt ook uw standaard webbrowser openen (Internet Explorer, Firefox, Chrome, Opera, Safari, enz ) en naar uw startpagina te surfen. Nu gaat u naar een andere website. (Dit is alleen voor de zekerheid om te weten of u verbonden bent met internet). Als u niet verbonden bent dan kan Msn niet online staan. Als u wel verbonden bent, dan klopt er iets niet in de instellingen van het andere apparaat. Check in dit geval even of alles correct is ingesteld.

Tweede vraag:
U kunt Microsoft Office Outlook kopen of downloaden, maar zoals al is genoemd: U kunt ook een herstelpunt gebruiken. Ga dan naar: Start>Zoekvak>Typ: Herstel>Klik nu op "Herstel" > Klik dan op "Systeem herstel starten"> Doorloop de wizard om de computer naar een ander moment in het verleden te herstellen. Hopelijk heb ik u geholpen en verder nog een prettige dag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
luna400
13 jaar geleden
geen icoontje of zo ,bij sommige zoek opdrachten zeg hij gewoon deze pagina kan je niet openen de computer sta offline ,ik heb geprobeerd dat offline weg te doen maar lukt ook niet .ik word er een beetje gek van nu ,we laten iemand komen er voor die er mischien wel iets aan kan doen in elk geval bedankt
luna400
13 jaar geleden
je heb je best gedaan

Andere antwoorden (2)

vraag 2 weet ik het antwoord wel.
ga naar een "computerdeskundige" en hij/zij heeft dat vast op een cd'tje staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar een herstelpunt van je computer (kun je opzoeken in help!) en kies een punt dat eerder was dan de tijd dan outlook werd verwijderd. Als het goed is staat ie er na het opstarten weer op!
Msn kan je zelf invullen, wat je wilt....zo kun je bijv. zelf er op zetten dat je weg bent, terwijl je er gewoon bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
luna400
13 jaar geleden
ik sta op msn online ik weet hoe dat moet ,maar volgens pc sta dat mijn computer offline sta (niet msn)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een keertje opschonen met Comodo system cleaner (gratis online te downloaden), misschien is het een error!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een herstelpunt helpt doorgaans alleen soms bij systeemproblemen. Maar dat hele programma's terug verschenen die verwijderd zijn: dat heb ik nog niet meegemaakt...
luna400
13 jaar geleden
hoi mymelodie ik heb je advies opgevolgd en comodo gedownload ,maar 1ding begrijp ik niet weet jij dat? er sta normal clean ,basic clean .full clean .wat wil dit zeggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Basis zijn de basisprogramma's, normaal zijn de programma die je gebruikt en full is de hele computer!
Full maar doen!