Hoe moet ik mijn favorieten overzetten xp naar een andere computer

Ik bedoel dus niet die gele ster vol favorieten de favorieten balk in maar het hele lijstje met de favorieten zoals ik ze gewend ben

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ga naar Start -> Uitvoeren -> typ favorieten en druk op de enter toets. Je komt nu in de map favorieten. Kopieer de inhoud van deze map naar de favorieten map van de nieuwe computer.

Toegevoegd na 23 seconden:
Met vriendelijke groet,

Lars van WindowsNL
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In internet Explorer ga je naar bestand > exporteren en importeren en vervolgens helpt de wizard je er doorheen. Wel opletten waar je het bestand opslaat!

Toegevoegd na 4 dagen:
Vervolgens kun je op de andere computer op dezelfde manier de favorieten weer importeren, nadat je het bestandje met de favorieten hebt gekopieerd.
rose
13 jaar geleden
Kopieer de map C:\Documents and Settings\username\Favorites