Hoe krijg je een aantal filmpjes die je gedownload hebt achter elkaar op een dvd?

Het gaat niet om speelfilms ofzo.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

De Filmpjes die je gedouwnload hebt kun je één voor één naar je te branden bestand slepen of als je met een wizard werk toevoegen. Het meest handige vind ik om alles in een van te voren gemaakte (nieuwe) map te zetten. Dan kun je de map in het te branden betand zetten en branden. Voor het afspelen is dit geen bezwaar omdat de DVD en MP4 spelers doorgaans over 8 mappen heen kunnen lezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In de goede volg orde zetten en dan branden.
Wat wil je precies weten, hoe je ze in de goede volgorde zet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ik heb ze gedownload, 3 verschillende filmpjes, maar nu moet ik ze op een dvd krijgen en dan achterelkaar, zodat ik ze op de computer van iemand anders kan laten zien.