Hoe krijg ik firmware op ziggo router?

Mijn laatste poging om de firmware van een ziggo WL-579 router te upgraden is mislukt. Nu werkt de router wel maar de webinterface is stuk en ik kan dus niets instellen. Ik krijg:

Access Error: Page not found
when trying to obtain /home.asp

Cannot open URL /home.asp

Dit is vervelend want de wireless instellingen staan nu op Sitecom123456 en daar weet ik de wireless key niet van.

Ik kan nu ook geen nieuwe firmware installeren via de webinterface, want die doet het niet.

Is er een manier om toch de firmware te herstellen? Middels FTP of een externe tool?

Toegevoegd na 28 minuten:
Als ik dus naar http://192.168.0.1 ga krijg ik de access error zoals hierboven gemeld. Ik denk dat de home.asp pagina er NIET staat omdat dat deel van het upgraden is mislukt.

Ik las ook dat sommige sitecom routers toestaan om met TFTP de firmware erin te zetten. Ik heb dat nog niet werkend gekregen. Met een poortscanner naar de router gekeken, alleen poort 52 (DNS) en 80 staan open.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1K

Het beste antwoord

Het standaard wachtwoord is meestal "draadloos" de standaard key vind je aan de achterzijde van je router. Ip adres meestal 192.168.0.1

Als je de router reset zouden deze gegevens je verder moeten kunnen helpen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Surf in je browser naar het ip adres van je router daar zal je het vinden