Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verbeter ik mijn intrnet verbinding voor bijv games?

Il had 2 streepjes verbinding en alles "laggde" ik heb het draadje van de router en het modem er 100 x uitgetrokken maar geen resultaat , misschien ligt het aan Caiway??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
807
Kimath
13 jaar geleden
zoek eens naar internet via het stopcontact, heb ik bij mij thuis en werkt ideaal!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Een sterkere/betere router kopen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb wel een redelijke hoor ik zit alleen boven dus moet 2 plafonds door maar daar zou t niet aan mogen liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zou k het ook niet weten..
Overschakelen van draadloos naar kabel of andersom
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trek de stroom stekker van je modem/router er eens een paar minuten uit, als hij het daarna nog niet goed doet is het misschien tijd voor een nieuwe draadloze router, de TP-Link TL-1043ND is een perfecte snelle router die een groot bereik heeft;
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet even via Google een site opzoeken om de snelheid van je verbinding te meten. Speedtest.
Als die goed is, zit het in de snelheid van je PC.
Heb je in ieder geval al iets uitgesloten wat het probleem niet zou kunnen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Internet verbeter knop
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vaste kabel heeft minder latency dan wireless. Dus een kabel in je router prikken.

Dicht bij een wijkcentrale wonen als je ADSL hebt.
Met internet via de kabel: Alle stekkers uit je COAX tv kabels vervangen door kwaliteit-stekkers. Je router zo dicht bij mogelijk bij het COAX binnenkom-punt in je huis zetten. Goede kabel bebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding