hoe meer bezoekers op foto website, natuur blog?

hallo,
ik ben vogelsspotter en doe veel dingen met sport en natuur, en daar wil ik graag een website over maken met veel foto's en een blog.
wat komt er op de website te staan:
-foto's van flora en fauna
-foto's van sport
-foto's van uitjes
-foto's van etc.
-blog
-info over mijn wedstrijden
-info over andere sportevenementen
-info over uitjes uit de natuur(bijv. vogelsspotten)
-reizen
-en verslagen van hoe het op een bedrijf er aan toe gaat.(dat ik bijv. een dagje meeloop)
-verslagen over parken(proberen om een dagje mee te mogen lopen ik ken ook bepaalde mensen dus dat lukt denk ik wel)

ondertussen heb ik die ook al samen met mijn moeder. www.uitdenatuur.com we zijn er nog hard aan bezig en is nog niet volledig af, maar we zouden graag wat tips ontvangen over de inrichting, het uiterlijk, de blog en om meer bezoekers te trekken
alvast bedankt.

gr, carlo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Je site ziet er goed uit, dat is het probleem niet.
Probeer www.dutchleader.nl eens!
Daar kan je gratis meer bezoekers ontvangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een ideetje: je zou een youtubekanaal kunnen maken... Dan kun je daar reclamefilmpjes op zetten, of een soort 'welkomsfilmpje'...

Een voorbeeld: je verzamelt je mooiste foto's, je zoekt een rustig liedje uit, en in Windows Movie Maker (of een ander programma, maar hiermee heb ik zelf ervaring :P) maak je er een leuk filmpje van. Daarmee wek je de interesse van mensen op, en dan bezoeken ze vanzelf je site...
Via youtube kun je heel veel mensen bereiken, dus misschien werkt het wel voor jou site :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De belangrijkste tip die iedereen hier kan geven is, dat je moet wachten met promotie. Zorg in hemelsnaam eerst voor een mooie lay-out/tekst/ordening etc. Zorg dat de website echt af is, in plaats van afgeraffeld. En dan, kan je promoten! Via sociale netwerken werkt geniaal. En, ja als je site faalt: Hallo DeviantART:D

Oh en PS: Je kiest net een onderwerp waar al miljarden websites wereldwijd over zijn. Tegenwoordig doet men zelfs de moeite niet meer om een blog voor natuur fotografie te maken, aangezien hier al massale community's voor zijn die goedkoper/leuker/gezelliger zijn.

Sorry als ik wat hard klinkt. Maar echt, ik heb te vaak meegemaakt dat me website faalde en ik wil niet dat iemand anders dit overkomt. Op dit moment heb ik een website met minstens 50 (als er echt materiaal opstaat 150) bezoeken per dag. En, ja, jij zal dit makkelijk kunnen overstijgen (zelfde camera hebben we xD EOS1000D:d), als je ff wacht met na te denken over bezoekers. Je maakt de website omdat je van deze beroep houdt, niet voor geld/bezoekers etc.