Een n-300 Router niet van sweex of netgear. Linksys belkin of eminent doen het goed.

De n-300 staat voor de snelheid en signaal sterkte 1 vereiste de ontvanger moet ook n zijn. Anders gaat de Router terug naar het g 54 netwerk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een USB dongel of een laptop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe oud ongeveer

Andere antwoorden (7)

Als het je puur om het draadloos netwerk gaat, kan een router van 5 euro van marktplaats zelfs een goede router zijn (zoals die van mij). Bekende merken van goede (draadloos) routers zijn bijvoorbeeld Belkin of Linksys. (De naam Speedtouch zit ook in mn hoofd maar weet niet of dit een merk of een model is.) Afhankelijk van de prijs kun je routers met vele extra's hebben zoals o.a. VoIP.

(Ik weet niet of dit op jou van toepassing is maar draadloze netwerken kun je ook makkelijk creeren met een ad-hoc (computer naar computer) verbinding als je Windows 7 en een draadloze netwerkkaart hebt. Je computer zendt dan een draadloos netwerk uit waar je op kun inloggen.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een belkin, weinig klachten en niet te duur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik raad linksys aan. Eigenlijk alles
wat door cisko word aangeraden. En wil je iets goeds kan je beter 2 tientjes meer uit geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Apple Airport Express!

- Niet eens erg duur!
- Klein,Compact
- Raakt nooit oververhit
- Ingebouwd Draadloos muziek streamen
- Goed bereik!

Sterkte met je keus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een beetje natte vinger werk maar volgens mij zijn Linksys & D-Link de router producenten met het grootste marktaandeel. Deze 2 merken staan wereldwijd bekend als makers van A+ kwaliteit producten. Deze reputatie hebben ze natuurlijk niet voor niets gekregen... Maar zoals bij alle merken hebben ze naast hun top producten ook wel een paar missers.

Je kunt het beste kijken naar wat je budget is en wat ze in de winkels hebben staan (en of je over het internet wilt bestellen). Dan kan je een top 3 maken van producten die je het liefste zou willen aanschaffen. Deze moet je dan online researchen (gedetailleerde specificaties vergelijken & veel reviews lezen). Zo kun je een erg goede aankoop maken.

Mocht je het allemaal te moeilijk vinden dan zou ik gewoon ergens binnen stappen in een winkel en vragen wat ze je het beste kunnen aanraden. Mocht het niet werken of je niet tevreden zijn, dan kan je makkelijk bij hun aankloppen om je router in te ruilen of om hen iets aan je situatie te laten doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kan heel erg afhangen van je internet provider.
De ene router werkt er namelijk beter mee dan een andere.
Ga bijvoorbeeld is naar een goede electronica winkel en vraag wat voor jouw provider de router is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple Airport Extreme of Airport Express