hoe kan je iemand vinden op internet die zelf door duistere zaakjes onvindbaar wil zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.5K

Het beste antwoord

Uw ex heeft een burgerservicenummer, (v/h sofinummer),
aan de hand daarvan kan een gemeentelijke/ bevoegde
instantie uitzoeken waar het woonadres is of bij welke werkgever hij werkt.

Indien uw ex na een uitspraak van de rechter in gebreke blijft dan kunt u het landelijk inningsbureau inschakelen.

Bedenk dat uw ex nog omgang kan hebben met
zijn familie en en zich kan bevinden op een recreatie adres van een van hun.

Indien uw ex nog in het bezit is van een motorvoertuig,
dan is deze ergens geregistreerd.
Informeer voor alle zekerheid dat uw ex niet bij u is ingeschreven.

Ik zou toch een advocaat inschakelen.
Haal eerst een verklaring van inkomen en vermogen.

Vernemen we nog of u succes heeft gehad met uw zoektocht?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ex? Heb ik een verwijderde vraag gemist, waar wordt een ex genoemd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het enige wat ik had was een mobiel nummer, wat nu niet meer in gebruik is...dus kom niet verder. dus ja dan maar een advokaat
dank je voor je antwoord

Andere antwoorden (4)

Als hij onvindbaar wil zijn dan is de kans groot dat hij niet op het internet staat. Ik zou beginnen met zijn naam te googlen.
Kijk ook eens op linkedin, facebook en hyves.
Kijk ook eens of je bij telefoongids,nl zijn telefoonnummer kunt vinden.
En als hij een oplichter is kan je natuurlijk ook eens naar bepaalde sites kijken van bijv, opgelicht, radar, PeterRdevries.

Maar nogmaals als hij onvindbaar wil blijven dan wordt het lastig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.wieowie.nl

Zoekt alles op internet af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien via schoolbank?

Anders via mobiel-tracering, afschriften van bank en giro.

Privé-detective?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een keer een oplichter getraceerd door zijn IP-nummer te achterhalen.