Gooise vrouwen terugkijken op RTL.nl...maar hoe?

Ik wil een aflevering van Gooise vrouwen terugkijken op RTL.nl. Daar staat deze info bij:
Gratis
Voor elke aflevering betaal je €1,30. Heb je een Mac, dan is het helaas niet mogelijk Gooische Vrouwen online te bekijken.
Maar HOE je dat moet betalen staat er niet bij.
Wie weet hoe je dat doet? Ik kan de info erover niet vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
????? Gratis en betaal € 1,30??????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja inderdaad. Letterlijk gekopieerd hoor.
Ach ja, het blijft RTL he...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol

Het beste antwoord

Klik gewoon op de aflevering van je keuze, zit het reclame filmpje dat je dan in beeld krijgt even uit en dan krijg je het scherm dat je ziet in onderstaande afbeelding.
Vandaar wijst het zich vanzelf lijkt me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met de telefoon bv.
(gebruik enkel Internet Explorer)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja. Maar ik krijg dus zwart beeld te zien. Enig idee hoe ik dat kan oplossen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
krijg je uberhaupt dit scherm eerst ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. Na de (verplichte) reclame wordt het beeld zwart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar je hebt wel Internet Explorer gebruikt ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
anders... http://thepiratebay.org/torrent/4648105/Gooise_Vrouwen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet het ook niet hoor. Bedankt voor de suggestie in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kwam dit nog tegen over DRM ... (hetgeen RTL gebruikt om die 1.30 te innen) http://www.lolpics.se/3624-why-drm-doesn-t-work