Mijn laptop is erg traag geworden sinds ik msn heb geinstaleerd.hoe kom ik weer van msn af?

het merk is een asus notebook.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Door het te verwijderen via de Control Panel -> Add or Remove Programs (Windows XP). Zoek je MSN in de lijst, klik op verwijder en presto... Voor Vista systemen weet ik het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ff uit het hoofd (want heb geen Windows meer)

Als je Live Messenger hebt:

Sluit MSN af
Start
Control Panel/configuractiescherm
Add/Remove software/Programma's
klik Windows Live Messenger en klik vervolgens op verwijderen

Toegevoegd na 1 uur:
Start - uitvoeren - format c: /u
verwijder MSN ook, maar heeft als nadeel dat ook de rest van je schijf weg is. Niet doen dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan idd msn verwijderen van de laptop. Maar je kan proberen je schijf eerst te defragmenteren. Dat levert weer wat nieuwe ruimte op.
Wat ook nog een idee is om je windows te up-daten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebruik in zo'n geval de volgende optie:

Ga naar Start, Uitvoeren en type:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove
Klik OK en Messenger is verdwenen.

NB. Deze optie kan een foutmelding als gevolg hebben, klik die gewoon weg. Na een nieuwe start van Windows XP kan ook eenmalig een menu verschijnen met de vraag restanten van Messenger te verwijderen.

Toegevoegd na 38 seconden:
het is dus 1 lang commando vanaf Run... tot en met Remove selecteren en plakken bij Start/Uitvoeren.

Toegevoegd na 18 minuten:
!!!!!!
Het traag worden van je laptop ligt niet aan het feit dat MSN geinstalleerd is, maar wel dat MSN automatisch wordt opgestart. De optie om het automatisch opstarten van MSN uit te schakelen is goed verstopt door Microsoft. Zo kan je ervoor zorgen dat MSN niet automatisch wordt opgestart:
Open MSN, log in, ga bovenaan naar menu Extra/Opties. Kies aan de linkerkant "Aanmelden", en vink het eerste vinkje WEG (dus NIET aanvinken: "Windows Live Messenger starten bij aanmelden van Windows"
!!!!!!!!!!!!